Social Media Engagement

SOCIAL MEDIA ENGAGEMENT
Atrage și comunică cu potențialii tăi clienți în timp real,
indiferent unde se află aceștia.

[parallax_row enable_mobile=”parallax-enable-mobile” image=”4175″]

CONNECT. ENGAGE. MEASURE

[ultimate_spacer height=”10″][bsf-info-box icon=”Defaults-graduation-cap” icon_size=”32″ icon_style=”circle” pos=”square_box” box_min_height=”0″ box_border_style=”solid” box_border_width=”0″ box_border_color=”#f7f7f7″ box_bg_color=”#eaf5fa”]

74% dintre utilizatorii de internet sunt influențați de social media atunci când iau decizii de cumpărare. Dacă brandul tău nu este prezent pe rețelele sociale, pierzi șansa de a construi relații cu oamenii care contează cel mai mult: clienții tăi.

Rețelele sociale, atunci când le folosești corect, reprezintă un avantaj pentru orice afacere, fie că este o societate comercială, o organizație non profit, un partid politic sau o persoana publică. Social Media realizează legături directe cu consumatorii și ajută la creșterea încrederii și loialității față de clienți mai mult ca oricând.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-thumbs-o-up” icon_size=”32″ icon_style=”circle” pos=”square_box” box_min_height=”0″ box_border_style=”solid” box_border_width=”0″ box_border_color=”#f7f7f7″ box_bg_color=”#eaf5fa”]

Serviciile noastre se bazează pe câteva puncte strategice pentru a genera rezultate profitabile:

1. Analizăm audiența și creăm strategia potrivită afacerii tale;

2. Te ajutăm să fii prezent în rețelele sociale prin crearea de comunități potrivite (Facebook. Twitter. Google+. Instagram. LinkedIn);

3. Creăm conținut relevant, interesant și captivant pentru a atrage publicul țintă;

4. Găsim instrumentele potrivite pentru distribuirea conținutului (tipuri de conținut: text, video, audio etc);

5. Intrăm în conversațiile din rețelele sociale. Răspundem cererilor, comentariilor, întrebărilor și discutăm cu fanii;

6. Ascutăm opinia consumatorilor și analizăm rezultatele;

[/bsf-info-box]

[ultimate_spacer height=”20″]
[ultimate_spacer height=”50″][parallax_row speed=”0.9″ enable_mobile=”parallax-enable-mobile” image=”3641″]

INFO

[wt_section_headings]

Everyday customers are increasingly relying on social networks as their primary way to connect and communicate with one another and also make important decisions. The old adage of happy customers telling a few friends and unhappy customers telling many more is not only coming to life in social networks, but also the effect of doing so in social networks hurls sentiment from person to person and from network to network across hundreds and even thousands with every Like, ReTweet, comment, and reaction.

[/wt_section_headings]

Lasă un răspuns